Ügyfélszolgálat
Információk az árukról, telefonos megrendelések
☏ +36 21 300 7643
H–P 7:30–16:00
✉ onert@veneti.hu
Az e-mailben küldött kérdésekre két munkanapon belül válaszolunk.
Megrendeléssel kapcsolatos információk, megrendelés törlése
Reklamáció és termékvisszaküldés
Reklamáció
☏ +36 21 300 7643
H–P 7:30–16:00
✉ reklamacio@veneti.hu
Elállás az adásvételi szerződéstől
Gyakran kérdezik tőlünk
- Mennyi a szállítási idő
- Az áruk elérhetőségéről mindig tájékozódhat a termékkártyán.
- A becsült szállítási idő a megrendelés összesítésében, a kosár utolsó lépésénél, a "Fizetés" menüpontban található.
- A szállítási határidő a termék elérhetőségén alapul, a legkésőbbi szállítási határidővel.
- Nagyobb megrendeléseket, amelyek különböző szállítási határidővel rendelkező termékeket tartalmaznak, kérésére 2 részre oszthatjuk.
- A nagyméretű bútorok szállítása előtt néhány nappal telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetjük a szállítás pontos időpontját. Közvetlenül a szállítás előtt e-mailben és SMS-ben emlékeztetni fogjuk Önt.
- Miért kell néha néhány napot várnom egy termékre, még akkor is, ha az van feltüntetve, hogy "raktáron" van?
- Csak kevés szállítmányozó cég szállít túlméretes szállítmányokat. Mivel törődünk a környezettel, mindig arra törekszünk, hogy a járművek kapacitását a helyszínnek megfelelően hatékonyan használjuk ki.
- Az átvételi időpontok egyeztetésekor igyekszünk az adott helyen tartózkodó összes ügyfelet figyelembe venni, és tiszteletben tartani az egyéni időbeosztásukat.
- Hogyan reklamálhatok
- Hogyan küldhetem vissza az árut
- Mikor és hogyan kapom vissza a pénzemet
Az áruház üzemeltetője:
AM Digital PL sp. z o.o.
Cég székhelye:
Księcia Witolda 49/15
50-202 Wrocław
Lengyelország
Cégjegyzékszám: 8982308228
EU Adószám: PL8982308228
KRS: 0001107928
A társaságot a Wrocław-i kerületi bíróság (Lengyelország) Wrocław Fabryczna 6. kereskedelmi osztálya által vezetett Nemzeti bírósági nyilvántartásba a 0001107928 KRS számon jegyezték be.